מסעדה בשבת ברחובות

בין אם אתם תושבי העיר או מבקרים בה ומחפשים מסעדות ברחובות פתוחות בשבת, כדאי שתכירו את מסעדת סזאר המעולה. המסעדה ממשיכה את מורשתו המשפחתית של סזאר כהן מתוניסיה ומגישה מנות ים תיכוניות בסטנדרט גבוה עם השראה והשפעה של המטבח האיטלקי, המותאמות לחומרי הגלם, לחיך ולטעם המקומי.

המורשת שמאחורי המסעדה

אמנם יש מספר מסעדות פתוחות בשבת ברחובות, אך רק מעטות מהן אם בכלל משתוות לאיכות האוכל והשירות של מסעדת סזאר, ולאף אחת מהן אין את המורשת המיוחדת של מסעדה זו. מדובר במסעדה שהוקמה על ידי ניסו כהן, נכדו של סזאר ושותפו איתי פלח 75 שנה אחרי שהקים והפעיל בית קפה-מסעדה מיתולוגית בתוניסיה. כיום המסעדה מגשימה את חלום הסב וממשיכה את מורשתו כבר 11 שנים בהצלחה גדולה, כמקום שמח בעל תרבות אירוח נהדרת, עם אוכל ויין משובח, ולמעשה הפכה לשם דבר בכל מרחב השפלה.

הבחירה המתבקשת

במסעדת סזאר דוגלים ומיישמים מידי יום את האמונה בתרבות אירוח ואוכל משובח, עם ירקות, גבינות, דגים ובשרים טריים המסופקים מידי יום מהשוק המקומי. המסעדה שמעוצבת בסגנון ברסארי צרפתי קלאסי מעסיקה צוות מקצועי ומסור, המכבד אוכל איכותי ומעניק לכל אורח יחס אישי ומשפחתי.

תפריט ים תיכוני משובח

בבואכם ביום שבת למסעדת סזאר תהינו מתפריט ים תיכוני דינמי, משובח ומגוון, עם שלל בשרים המיושנים במקום, סלטים מעולים, פסטות טריות ושפע של מנות ראשונות. כך למשל, תוכלו להתחיל את הארוחה עם ניוקי ברוטב שמנת וכמהין, טריו כבד עוף המוגש עם ריבת פטל שחורה, או מנת סביצ'ה דג בתיבול מעודן. לאחר מכן, תוכלו להזמין מנה עיקרית עם כוס יין לבן או אדום מצוין, כדוגמת שניצל וינאי, המבורגר בקר, ביף מדגסקר המוגש עם מח עצם ברוטב של ציר בקר עם פלפל מדגסקר, או ניוקי מוסר ים העשוי עם חמאת ערמונים ומרווה. לצד המנה העיקרית, עומד לרשותכם מבחר עשיר של סלטים כדוגמת הסלט עגבניות מנומרות עם אגוזים וגבינת סנט מור, או סלט ערמונים המכיל לבבות של חסה, ערמונים, אנדיב וגבינה כחולה. ולסיום, תוכלו לקנח עם מרטיני מסקרפונה, קראנץ' של גלידת לוטוס ואגוזים מלוחים, נמסיס שוקולד בלגי עם תפוז. אגב, במסעדה לא שכחו את ילדי המשפחה, להם מוגשות מנות מיוחדות של שניצלונים ופסטה עם רוטב שמנת או רוזה עם שתייהוגלידה.

הזמנת מקום ומידע נוסף

אם אתם מחפשים מסעדות ברחובות בשבת לארוחה זוגית, משפחתית ואף לאירוע קטן, התקשרו והזמינו עוד היום מקום במסעדת סזאר בטלפון 08-9465444. אנו נשמח לארח אתכם ולספק פרטים נוספים המעניינים אתכם.

לוגו סזאר
לוגו סזאר

חוויה טעימה ומחממת

למישהו שאתם אוהבים